Často kladené dotazy

1. Jsem účetní a objednávám odklad pro více mých klientů. Dostanu nějakou slevu?

ANO, slevu u nás obdržíte již od druhé nové žádosti ve výši 10 %, a od šesté zpracované žádosti je to sleva 15 %. Slevu Vám poskytneme automaticky při zadání dalších žádostí.

2. Dostal jsem od vás akční nabídku. Připravujete ještě něco podobného?

ANO, každým rokem připravujeme pro naše stálé klienty nabídku zvýhodněných cen například za včasné objednání služby, věrnostní slevy apod.

3. Jak celá služba odkladu funguje?

Celou službu jsme pro Vás připravili, tak aby podání odloženého přiznání pro Vás bylo jednoduché a příjemné:

  • Připravíte si jednoduchou registraci pod svým e-mailem a heslem
  • Vyplníte jednoduchou žádost nebo i několik žádostí
  • Vygenerujeme Vám plnou moc, tuto plnou moc podepíšete/li>
  • Ke své žádosti vložíte podepsanou plnou moc a daňové přiznání .XML formát (včetně příloh)
  • My podklady zašleme na příslušnému správci daně
  • O podání Vás budeme informovat na e-mail a u Vaší žádosti uložíme doručenku

4. Jaké podklady jsou třeba k podání daňového přiznání?

Potřebujete pouze autorizovanou plnou moc a daňové přiznání v .XML formátu, včetně příloh. Tyto podklady si vložíte ke své žádosti.

5. Do kdy potřebujete podklady?

Vaše podklady zasíláme příslušnému správci daně ihned poté co je vložíte ke své žádosti. To Znamená, že můžete využít i posledního dne termínu. Jen bych Vám k tomu sdělil, že podklady je třeba mít správné a úplné, abychom Vaše daňové přiznání mohli odeslat. Před koncem termínu Vám budou chodit pravidelně upomínky, abyste na termín nezapomněli.

6. K čemu slouží zadání e-mailu?

Zadaný e-mail slouží k zasílání veškerých informací o stavu vaší žádosti. Informace jsou odesílány na e-mail uvedený při přihlášení, tak na e-mail u nové žádosti (Subjektu). Tento údaj je nepovinný.

7. Do kdy je třeba podat daňové přiznání?

Lhůta pro odklad daňového přiznání je do 1.7., popřípadě první pracovní den v červenci.